7 april 2009

Idag är det stora dagen D!

Idag är det den 7:e April 2009. Dagen D, dagen jag och Stefan gått och väntat på såååå länge..Men lilla bebisen, var är du? Du ska ju vara här nu? :)

Nej, riktigt så enkelt är det ju inte. Nog för att det såklart hade varit jätte skönt att inte behöva jobba övertid så har jag ändå försökt att förbereda mig på det. Mellan den 9e-12e tror jag och hoppas framförallt kanske att det kan börja hända grejer.

Tänk er att sitta SUPERSUGEN med världens största, finaste och godaste godis skål mitt framför ögonen, men ni får inte ta en endaste godis förns någon säger till. Vilket kan vara vilken dag som helst inom loppet av 21 dagar....Hur gör man för att stå ut?:)

Under dagen ska jag försöka komma ihåg att ta en magbild. kan ju vara kul att ha en från BF datumet.

7 kommentarer:

  1. du nygren.. tänk så mycket godare en skål med chirre och dirre hade varit.. så.. nu kan du hålla ut=)

    SvaraRadera
  2. Är han ute än eller? :-)

    SvaraRadera
  3. Jag har tjuvläst hos Lovisa ;)hoppas att allt går bra!! KRAM

    SvaraRadera
  4. Grattis! Har också tjuvläst och sett att han äntligen har kommit. Hoppas ni mår bra hela familjen!

    SvaraRadera
  5. Ett stort grattis till er! Hoppas ni alla mår bra.

    SvaraRadera
  6. Men så kul! Grattis!!:)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)